FAQ - Často kladené otázky


Od soboty (1. októbra 2022) betRing neprijíma nové registrácie, hráčske vklady a stávky.

Značka betRing opúšťa slovenský trh online športových stávok. Utlmí a zastaví svoju prevádzku, vysporiada všetky svoje záväzky a v spoločnosti SZRT Slovakia s.r.o., prevádzkujúcej značku betRing, prebehne v najbližších mesiacoch proces jej likvidácie. betRing bude aj naďalej vyhodnocovať a vyplácať výhry z už prijatých stávok.


Zašlete mi zostatok môjho hráčskeho účtu na bankový účet, ktorý mám uložený v profile?

Nie, prevod peňazí nie je automatický. Hráč musí sám požiadať o výber zostávajúcich prostriedkov vo svojom Profile na webstránke. Je to veľmi jednoduché a proces zaberie len pár minút. V hráčskom účte je potrebné kliknúť na „Výber“, zadať výšku svojho zostatku a IBAN (prípadne potvrdiť predvolený) a potvrdiť.

Žiadame hráčov, aby si všetky peniaze zo svojho hráčskeho účtu previedli na svoj osobný bankový účet čo najskôr. V prípade otázok nás kontaktujte na nižšie uvedenej zákazníckej linke, zákazníckom chate, alebo emailom.


Ako si môžem poslať peniaze zo svojho hráčskeho účtu na svoj bankový účet?

A) Choď do svojho hráčskeho účtu na betRing.sk – klikni na avatar/svoje iniciálky v pravom hornom rohu

B) Klikni na „Výber“

C) Vpíš sumu (svoj zostatok účtu vidíš v pravom hornom rohu)

D) Potvrď IBAN svojho účtu (ak si už v minulosti robil vklady/výber a systém ho zaznamenal), alebo zadaj IBAN svojho bankového účtu.


Chcel by som si vybrať peniaze na iný bankový účet ako ten, ktorý mám aktuálne uvedený vo svojom hráčskom účte na betRingu. Môžem to urobiť?

Áno, je to možné. Číslo účtu si vie hráč jednoducho zmeniť vo svojom hráčskom účte. Jedinou podmienkou je, že prostriedky je možné previesť výlučne na svoj súkromný bankový účet (nie na bankový účet niekoho iného). Radi pomôžeme pri zmene čísla bankového účtu na našich telefonických linkách, zákazníckom chate, alebo emailom.


Ako sa dostanem k mojim peniazom, ak nemám svoj osobný bankový účet v hráčskom profile?

Svoj osobný bankový účet je možné jednoducho nastaviť vo svojom Profile (sekcia „Výber“) a vybrať si tak prostriedky. V prípade otázok sa nám prosím ozvite na našich telefonických linkách, zákazníckom chate, alebo emailom.


Na svojom účte mám stále Stávku na nás. Viem ju ešte využiť?

Žiaľ nie, keďže od soboty (1. októbra 2022) betRing neprijíma žiadne nové stávky.


Čo bude s mojimi nazbieranými lojalitnými bodmi?

Lojalitný program sme ukončili spolu s tipovaním v sobotu (1. októbra 2022). Z tohto dôvodu, žiaľ, lojalitné body nie je možné použiť.


Bol som blízko, aby som postúpil do ďalšieho levelu Cesty víťaza/otočil Vstupný bonus. Môžem to ešte sfinalizovať a získať odmenu?

Bohužiaľ, už nie. Cesta víťaza a Vstupný bonus boli ukončené v sobotu (1. októbra 2022) z dôvodu ukončenia prijímania stávok.


Ako sa skontaktujem s betRingom, ak mám ďalšie otázky?

V prípade akýchkoľvek otázok, nás prosím kontaktujte cez hráčsky chat v spodnej časti stránky (žltá bublina „Napíš nám“) alebo volajte počas pracovného týždňa (pondelok-piatok) v čase od 8:00-20:00 na čísla 0850242 012 alebo 02/391883297, prípadne píšte emailom na [email protected]